Monday 7 March 2011

Saya Ada Personal Tukang Kemas

Hampir setiap hari...
Ofismate saya sorang ni memang rajin...
Bila hampir tiba abis waktu bekerja...
Dia mesti datang singgah tempat saya...
Tanpa disuruh...
Lantas tangannya mengemas-ngemas dan menyusun kembali pen-pen, pensil saya yang bersepah...
Tanpa bersuara walaupun sepatah, hanya tangannya saja yg pantas bekerja mengemas meja saya..
Selalunya, saya tengok je dia buat kerja...malas nak kaco....takut potong stim plak org tu yg tengah semangat nak mengemas...
Saya biasanya tengok dia dgn wajah pelik...
dan kadang2 dgn wajah blurr saya tu (hanya org2 trtentu je tau mcmmana wajah blurr sy tu...huhu)....
Ai, rajin sungguh anak dara sorang ni...ehhh opps dia bukan anak dara laaa,
dia seorang lelaki yg tampak macho, lagi tinggi dari saya ye..
tapi malangnya laki orang...melepas ok....haha....Cik Zy berkenan ke..? OHH TIDAKKKKKKK
YEAAAhhh, itulah ofismate cum teammate saya CHONG CHING CHONG....

Sila refer link ini untuk berkenalan dengan lebih lanjut


Just sharing....

No comments:

Post a Comment