Monday 20 September 2010

Dari Selatan ke Utara...

Dalam masa seminggu jer....
Saya beraya dari selatan ke utara...
KL-Jb-Muar-Melaka-Nilai-KL-Ipoh-Taiping-Penang
Aduyai...penat tu usahlah nak cakap...
walaupun saya hanya duduk kat seat penumpang je....Penat gak wooo...
Ni penangan adik saya la ni...
Bak kata adek saya...Alang-alang raya last sebagai single lady, baik beraya sakan terus...
Ha ...amek ko...Kami pun turut terjebak sama ...

Duit tu mengalir macam air....
walaupun kami dah tong-tong duit transportation....tol...minyak...
Tapi pada tika dan saat ni saya cuma tinggal RM50 je untuk survive 5 hari lg...
Huhu....kena ikat perut....Belanja Rm10 sehari je...
Padan dengan muka saya kan....
Ada sesape yg baik hati nak buat amal jariah kat saya tak?


Just sharing....

No comments:

Post a Comment