Wednesday 29 September 2010

Berjogging dengan Fahrin Ahmad...

Kenapa tak percaya ke ? Ha ha ha....memang jangan percaya pon...sebab itu hanyalah di dalam angan-angan je...
Tapi percayalah kalau saya cakap saya pernah beberapa kali terserempak dengan Fahrin Ahmad ketika saya 'berjogging' a.k.a berjalan-jalan di taman ...
Tapi, tak tau la kenapa.....asal ternampak je Fahrin Ahmad, saya pura-pura buat dunno je dan berpaling tempat lain....
Sebenarnya mata ni gatai je nak mengushar si Fahrin ni... single kot....(haha gatai gatai)...
Tak pe lah....saya memang sedar diri ..... itu yg tak nak pandang lebih2...

Ha...Kalau nak tau kat taman mana...marilah temankan saya pergi berjogging....

Just sharing....

2 comments:

  1. mesti taman kat sebelah rumah ko tu kan.. dah tahu dah...

    ReplyDelete
  2. haha....bukan dee....taman tu kecik sangat....ni taman siap ada tasik...anak sungai...jambatan gantung..trek jogging....

    ReplyDelete