Wednesday 4 August 2010

jeles...sejeles jelesnye

Mastura ajak pi white water rafting.....Madihah pon ajak juge....
Mastura ajak pi naik gajah....
Madihah ajak pi sky trex kat bukit cherakah...
Elfi ajak gi Universal Studio ... Universal Studio ni ok lagi kot....tak de la extreme sangat....
Bulan 4 next year plak nak gi KK...KK ade canopy walk....derang tak ajak lagi buat canopy walk..... harap2 derang tak tau la pasal ade canopy walk kat KK.....kalo derang tau confirm derang nak pegi situ.......kalo camtu aku yg haru...

TAPIII....aku ni memang azalinya seorang yang penakut....bermacam2 phobia aku ade....
karang nanti buat benda2 extreme ni tetibe panic attack aku menjelma camane ?
Tak ker menyusahkan korang.....tak ke aku akan menjadi pain in the ass korang....
Naik kapal terbang & singapore flyers pon aku takut sbb aku dah anggap macam suicide mission...
inikan pulak nak buat bende2 extreme cenggitu..

TAPIII jauh dilubuk hatiku.....memang naaakkkkk ssseeesssaaannnggggaaatttt buat mende2 tu.....
teruja dan excited.....!!! bile dengaar korang cerita....
tapi trauma akibat anxiety & panic disorder aku ni belom hilang sepenuhnya lagi....
bile la nak hilang ni ?........sedeyyy....

Just sharing....

No comments:

Post a Comment