Tuesday 13 September 2011

apam balik mini jalan sulaiman muar

weekend baru2 saya berkesempatan singgah beraya di rumah sedara mara di Melaka, Muar & JB.
In total dapat la beraya ke 9 buah rumah ... walapun cuma dpt singgah sekejap2 je...
tapi saya rasa sangat puas hati...
yang tak puas hatinya sebab saya lansung tak dapat duit raye....hukkk hukkk hukkkk

semasa di muar saya sempat la singgah ke bandar muar bersama2 pakcikku sebab nak carik mee siput permintaan in law adikku....
depan kedai runcit mee siput itu ada satu stall yang menarik hati saya ..jual apam balik mini kata papan tanda gerai tu...
pakcikku cerita stall itu dah berada disitu since pakcikku yang sekarang ni dah pencen berumur 7 tahun...
dah 3 generasi...kelassss gitu....

mengisi kacang merah sebagai inti
apam tengah dimasak dalam acuan

siap utk dimakan


Just sharing....

No comments:

Post a Comment