Wednesday 20 April 2011

Celaka Lu

Semalam, masa nak turun balik ke kereta selesai habes waktu kerja, tererempak dengan Miss Lai staff IT...
Tetibe je Miss Lai meraba-raba tanganku....sambil bertanya 'My hand is soft, can you feel it ? Lembutkan tangan i'..
Aku yang terkejut akibat tindakan tak diduga Miss Lai tu lantas secara spontan menjawab 'No lah... i think my hand is softer that urs'
'Celaka lu' Miss Lai teriak direct ke telingaku....pergh dia punye celaka tu berdesing telinga aku....
'You saja je nak kenakan i ye Zy'........ terkena lagi aku secepuk....
'Hehehehhe memangpun......dah lama tak nampak you....'...
'Ye lor.... Eh Zy did you notice i've lost 10 kg ?'
'Hah..!! Ye ke...Nampak sama je macam dulu.....' .. sambil ku memandang body Mis Lai dari atas ke bawah berulang-ulang kali...dan baruku perasan memang dia dah kurus
'Celaka lu Zy..... i dah kurus la compare to 2 months ago....'...... Fuh kena lagi celaka....Aku terpinga-pinga kejap....
'I makan product Melilea, bagus wooooo , murah pon murah '...... (aku tak tau eja nama product tu so aku main taram je spelling kat sini)
'O ye ke, nak promote kat i la tu... i tak makan la ubat diet' .. aku menjawab endah tak endah....aku ni bukan nye suka sangat try-try ubat-ubat diet ni....
'CELAKA LU Zy...' Aduih kena lagi......
Berapa banyak punya Celaka la aku kena aritu...



Just sharing....

No comments:

Post a Comment