Friday 18 February 2011

Terkena Pelempang Sejibik

Bukan saya ye yang terkena pelempang sejibik...
Tapi sepupu saya yang duduk sekali dengan saya tu...
Ceritanya begini,
Malam kelmarin, lepas saya balik belajar Belly dancing yang sungguh best...
Saya bawak balik Subway untuk kami sama2 makan...
Lepas makan...kami berborak...berlawak2...membuat lawak...dan bergelak2...
Tapi mamat ni terover la acting...huhu...
Gelak tak hengat dunia....membebel tak henti2.. sambil membuat lawak slapstik nya....
kami sampai kekadang naik pelik...
Macam tengah laloq pon ada gak perangai dia....
Dia punye membebel tak berenti sampai saya nak nyampuk bercerita pon tak boleh...
Tanpa saya sedari...tetiba tangan saya terhinggap kat pipi dia....dan tetibe dia tersenyap....
Saya suka sebab tercapai objektif saya mahukan dia senyap...
Tapi selepas tu saya rasa bersalah yang amat la pulak huhu...
Bagai bak kata pepatah...
Terlajak perahu boleh diundur...terlajak kata badan binasa...
terlajak melempang macamana pulak tu ?
Kena la mintak maaf tak gitew...
Alhamdulillah dia dah maafkan saya..



Just sharing....

No comments:

Post a Comment