Monday 14 February 2011

Saya ADA Masalah Disiplin

Macam mana nak kasi buang tabiat tak berdisplin ni ?
Especilayy engan benda2 yang bersangkut paut dengan masa....
Contohnya solat...waktu pergi kerja dan makan ubat....
Semuanya yang saya sebut di atas amatlah tunggang langgang...
dan selalu saja terbabas......

Saya tau saya perlu kuat kan peribadi dan minda...
tapi sya memang sejak azali mempunyai peribadi yang lemah...dan minda yang kurang kuat....
it is hard to change something that it is long inside you....

Lagi satu saya kuat berfikir...dan berfikir yg bukan2 pulak tu....
yang takda kena mengena dengan realiti dan keadaan persekitaran sekarang....
Bila berangan macam ni......emosi saya juga terjejas.....saya jadi anxious....jantung sy dup dap dup dap dan adranaline rush makin meningkat....huhuhu....dasat tak kalo saya berangan......????

TAPI saya perlu tabah.... I have to be strong.....

Just sharing....

No comments:

Post a Comment