Tuesday 1 February 2011

Selamat TInggal Forte...kerana berpoya-poya lebih menyeronokkan..!!

2 minggu lepas saya mengebook Forte....RM100 je
~~~~~ ni kes impulse booking kerana tergoda selepas test drive~~~~

Tapi setelah difikir masak semasaknya nya sehingga hangit otak saya ni...
Dan setelah dibuat budget sampai rosak kalkulator kat ofis saya ni....
Setelah ditolak segala macam bil, perbelanjaan harian dan emergency/saving fund...
Saya cuma tinggal RM400 saja untuk saya berpoya2 aka pampered aka indulge myself setiap bulan....
mana cukup derr......
Sebab saya masih solo dan saya masih single oleh itu keseronokan menjadi keutamaan saya....
memenuhi tuntutan hobi menjadi perkara teratas dalam hidup saya....
lagipun saya tiada sesapa yang akan 'backup' saya jika saya kekeringan wang ringgit...
Dan kalau boleh saya memang tak suka berhutang banyak2....
And i only have myself to help me...
oleh itu bye bye Forte...


Just sharing....

No comments:

Post a Comment