Tuesday 9 November 2010

Turun tangga naik tangga

Sangat la tak sempat nak pergi jogging ok.
Pagi2 bila bangun tidor...
niat di hati ...
"nak balik awal arini...so boleh la jogging.."
tapi hampeh je...
walaupun minggu ni bukan turn saya untuk stayback...
tapi sebabkan saya ni pekerja yang sangat baik dan berdedikasi (haruskah exaggerate ?)
sampai umah je pon dah pukul 6:30 petang...
nak jogging amendenya camtu...?
sebab sekarang waktu maghrib sungguh cepat...6:58 pm dah azan...
tukar baju, solat asar...drive dan parking ke taman pon paling koman amek 20 minit...
abes tu jogging takkan la 8 minit je?? tak sempat keluar peluh pon kowt...buang karan je.
So... saya yang otak bergeliga ni mendapat alternatif baru sebagai ganti jogging...
saya berjogging pada waktu pejabat....
saya berjogging turun tangga naik tangga... dari tingkat bawah ke tingkat lima...
fuuuhhhh...berfeluh-feluh gak la wa cakap lu...
dan hari ni daku berjaya buat 3 round naik tangga dari bawah ke tingkat 5...
5 X 3 = 15 tingkat
Wa caya sama lu..!!


Just sharing....

No comments:

Post a Comment