Friday 12 November 2010

Esok Saya ada Appointment

Esok saya ada appointment....Yeay..yebadabedu...
Dah 2 tahun saya tunggu appointment ni...
Akhirnya, berkat saya amek half-day MC Jumaat lepas ada faedahnya...
Dan juga berkat kesabaran saya menunggu hampir dua jam di bilik menunggu itu membuahkan hasil..
Ini lah orang kata hendak seribu daya...atau dalam orang putih law of attraction..
tapi entah kenapa saya rasa saya ok pulak sepanjang minggu ni....
Semuanya Alhamdulillah baik-baik sahaja jika nak dibandingkan dengan minggu lepas...
Apakah mungkin kerana pertolongan kamu Cik Yasmin ?
Apa saya nak stori ek dengan dia...seriusly memang banyak sangat nak tanya.....
tapi tak tau la nak mulakan kat mana...hehehe...
otak ni dok bagi idea buat draft skrip dulu sebelum berjumpa supaya tak ade soalan penting yg tertinggal... tapi kemalasan mengatasi segalanya...hopefully esok sempat buat skrip ...hehe

Ps: Minggu lepas setelah 2 tahun tak berjumpa saya sangat gembira bila dia cakap saya nampak makin cantik dan berseri....(hai..perasannya...)... tapi satu soalan dia ni yang buat saya terkedu...
Why are you still single ? ... ha...itu salah satu perkara yang saya nak sangat cakap dengan dia...





Just sharing....

No comments:

Post a Comment