Sunday 11 April 2010

Cemburukah aku ?

ku lihat je adek-adek ku ni tak abes-abes melekat ngan hp masing2...
baik matye, baik capik, baik kiki maupun ikhwan ....
hai korang ni ....macam takdak life len ke selain menekan2 punat handphone tu....
setiap saat setiap detik...pasti berbunyi... pelik aku...
aku dok terbayangkan mase2 mude aku....ade ke aku cenggini dulu ?
rasenya zaman aku dulu mane de hp...public phone ade laa.....huahuahua...
atau mungkin aku tak seglemer and secantek aweks2 di zaman millenium ni..
low profile la katekan ...
dan tak semena2 aku telah men'sound' ketidakpuasan hatiku akibat tak tahannya dgn bunyi bingit talipon bimbit capik yg asik berbunyi2 tu tatkala sedang buat2 khusyuk menengok perlawanan akhir kedah vs nogori...
dan hasilnye aku telah di'fire' balik dgn kata2 yg agak panas...
'akak cemburu ke ....capik sms ngan awek capik' ....
dan panasnye menyirap sampai ke muke ku ? PANASSS....
CEMBURUKAH AKU ?
dalam hatiku berkate...'tak rugi pun kalo nak cemburu'
tapi hati panas tak reti la pulak nak beredar....
sampai aku telah menolak pelawaan yg lain ajak lepak makan kepak ayam madu di uptown kota damansara...
naseb baik ade kiki yang pandai menyejukkan hatiku dengan aura memujuknya yang hampir me'rogel' hati nan cemburu....dan aku pon kembali ceria....
CEMBURUKAH AKU ?

No comments:

Post a Comment