Friday 10 April 2015

Jom shopping muslimah blouse kat nile.com.my

Ini posting yang dah lama terperap dah ni.....
Perapan selama 3-4 bulan ni dah menghasilkan pembelian blouse dari web nile.com.my ni sebanyak 7 blouse dah...muehehehheheh

ini lagi satu entri promo yang saya buat....

heheheh...

saya memang sukeee sannngaatt promo promo ni ...

saya bukan di bayar pun untuk buat segala entry promo ni...

ini adalah salah satu kaedah saya nak berkongsi dengan kengkawan tentang apa yang saya sukee....

www.nile.com.my ...apa yang bestnye ek....?
saya suka sebab dia jual blouse dan jubah pada harga yang tak berapa nak mahal....

kebanyakkan blouse je memang tak melebihi RM40.....

kualiti kainnya sangat la puas hati..... cutting blousnya juga saya sukeeee...

jahitannya walaupun tak de la superb sangat......tapi still up to my expectation with the price....

meh kita layan jap gambar-gambar print screen dari saya capture dari web www.nile.com.my

ini main page nile.com.my


haa korang cer tengok harga2 blouse ni tak sampai RM40 sehelai

Jubah2 nye pon...not more than RM50 ye uolsssss

siap ada ukuran.....sila baca betul2 bab bab ukuran ni....jangan tersalah ukur yeee.....

ramai peminat nile.com.my ni tau.......banyak tu dapat 5 star......







Just sharing....

No comments:

Post a Comment