Wednesday 12 October 2011

Hari Kesihatan Mental Sedunia 2011

Tadi semasa di ofis baruku sedar tahun ni aku belum post apa2 entri pasal hari kesihatan mental sedunia 2011...
Pada hal tahun2 sebelumnya pada tarikh 10 Oktober ..2009 & 2010 aku pasti akan poskan sesuatu mengenai Hari Kesihatan Mental Sedunia..

Aku belum berkesempatan menanyakan pakcik Google apa tema pada tahun ni...
bukan sebab aku busy dengan kerja ....tapi aku buat-buat busy je depan bos ku...huhuuu...pandaikan Cik Zy berlakon...
Cuma fikiran aku aja agak busy berfikir sejak 2 menjak ni....
especially selepas peristiwa Audrey reception... otak ku agak ligat berfikir tentang hati dan perasaan yg tengah melanda...
mmmmmmm tak perlu cerita lanjut tentang hati dan perasaan aku.... karang kena sakit mental plak heheheh..
its all in your mind only....so lets move on...and see whatever have installed for me in the future...
lebihkan bertindak dari berfikir yang bukan-bukan ...tak giteeeww ??

so marilah kite sama-sama hayati video klip di bawah ni....
how i wish to be like him....full of love, care and affection....
tapi mentalku belum segagah ini.... untuk mengikut jejak langkah sebegini....


'food will give physical nutrition while love give them mental nutrition....see the joy of giving.....'








Just sharing....

No comments:

Post a Comment