Monday 31 October 2011

geramnya saya , tak suka duck walk

29 - 30 Oktober 2011

Saya berada di Golden Palm Tree Resort buat pertama kalinya .. sempena company teambuilding.... temanya kali ni ialah Wacky Race..
Ini first time saya pergi aktiviti sebegini semenjak kerja di Public Mutual....
bukan tak pernah company saya buat teambuilding...pernah....tapi saya tak dapat join ...macam-macam hal yang clash time tu...

So dengan happynya saya join la teambuilding tahun ni walaupun mak saya yang tak berapa nak sihat sebab tulang pelvik retak telah ditinggalkan bersama-sama dengan sepupu saya Kak Long (Thanks Kak Long)

Huuhh...tapi pada awalnya je saya excited ...tp lepas kena buat duck walk, half squat & duck jumping....
saya rasa macam nak saman je organizer ni....
sakit ok peha saya....
otot rasa macam disiat-siat jer...

adek saya siap komen lagi.....patutnya tak patut buat benda tu....sebabkan kelas pendidikan jasmani kat sekolah pon dah haramkan buat duck walk tu....
huuhuuhu...
saya geram....sebab esok saya dah nak fly jalan-jalan ke korea...
tapi dengan keadaan peha yang sakit? adduuuyaiii...
tahankan jer laaaaa....


Just sharing....

1 comment: