Thursday 26 May 2011

Orang ketiga

Kelakar nye rasa jadi orang ketiga tukang peneman si merpati dua sejoli muda remaja ini....
Yang si perempuan jadi garang lain macam....mungkin jual mahalkah....? huhu ....naseb baik la hang mude lagi...boleh la nak buat2 jual mahal cam singa betina...huhu.....atau mungkin sebab nak cover line yang diri tu sebenarnya dah ada bf (tapi bfnye tengah buat hal skrang ni) so layan si dia lagi sorang ni nak tak hendak je kan....? Hohoooo biarlah saya dengan spekulasi saya sendiri...
yang si laki pulak lawaknye banyak la sangat.....huhuh.....tapi yang lagi lawaknya makan punyela malu2 kucing....taulah dalam hati tu ada taman bunga raya..... inilah first time saya jumpe orang laki yang makan lagi lambat dr perempuan....huhuuuu.....
Macam2 perangai bile orang dilamun cinta ni...
tapi bukan saya ye dilamun cinta...saya ni mane de peminat... syok sendiri adalahh
hohohohuhuuu


Just sharing....

No comments:

Post a Comment