Wednesday 11 May 2011

Madihah Macaroons

Gambar ini hanya hiasan semata-mata , tiada kene mengena dengan Madihah Macaroons.

Sejak 2 menjak ni aku selalu dok dengar orang sebut sebut pasai macaroons ni...
especially kat blog...
aku yg memang bukan orang French ni memang tak tau pon ape mende alah yang orang dok kate sedap ni....
bile google dapat la tengok gambar je....
bagiku nampak rupenya biase2 je...
tak menyelerakan sangat pon....

hari ahad lepas...Madihah cete kat aku dia pi kelas buat Macaroons kat Taylors College RM 89 jer...
dan hari Isnin buat pertama kalinya aku dapat merasakan macamana rasanya Macaroons itu.....
WOW....!!!! sungguh sedap...walaupun Madihah cuma kasi aku rasa 1 ketul jer Macaroon pink with chocolate inside....
aku rasa aku dah jadik sawan Macaroons gak....
Akan ku tuntut ilmu macamana nak buat MAcaroons dari kawanku Madihah ini.....
hopefully jadik...!!!

Just sharing....

No comments:

Post a Comment