Friday 21 January 2011

Teater Muzikal Terima Kasih Cinta


Masa perjalanan nak pergi Kuala Selangor,
Capik dok tanya pasal teater lagi,
Aku rasa dah 2-3 kali dah mamat ni dok tanya pasal teater,
Agak2 dia teringin kot nak tengok teater,
Oleh kerana itu lah hari Rabu yg lepas,
Semasa di waktu pejabat aku telah men'Google' teater yang bakal ditayangkan di Istana Budaya,
Kebetulan pula tiket Teater Muzikal Terima Kasih Cinta yang bakal ditayangkan pada 17 February dan 6 Mac sudah dibuka untuk jualan,
Lantas dalam masa 5 minit je tanpa fikir panjang aku sudah membeli 2 keping tiket di www.ticket2U.biz,
Aku buat survey kejap pasal teater ni....huhu lepas beli tiket baru nak buat survey ? apa daaaa,
Ia diadaptasikan daripada Filem Cinta oleh Kabir Bhatia,
Antara pelakonnya adalah Latiff Ibrahim, Safura, Anding, Norish Karman, Shajery, Deja Moss, Tony Eusoff, Vincent Chong, FarahDhiya dan lain2,
Aku siap tengok YouTube lagi preview teater ni semasa Anugerah Skrin baru2 ni,
Serius menarik,
Pagi tadi pulak kat TV ada temubual untuk promosi teater ni,
Antara pesanan yang dibuat oleh Norish Karman yang aku tertarik ialah " Anda bukan sahaja dapat menonton teater tetapi anda juga dapat menonton persembahan ala2 konsert juga"...
Huh....teruja ke tak teruja aku dibuat ?
Hehehehe.....





Just sharing....

No comments:

Post a Comment