Monday 17 January 2011

Aksi Stunt Pada Hari Ini

Lunch harini saya makan Papparich tapi saya bukan tengah rich pon tengah poor adalah ...
pergi berdua je dengan Cik Taqiah
Harini giliran saya yang drive
Lepas makan saya pon drive balik ofis
Masa nak masuk kawasan pagar ofis
Dari jauh saya nampak 2 orang pekerja Metro parking sedang mengangkat palang pagar itu...
Dah alang-alang palang pagar tu terangkat saya pon dengan komfidennya drive la laju2....
Lagipun sebab saya malas nak keluarkan kad parking, saya pon apa lagi tekan la minyak...
Bila sampai je bawah palang...tetiba saya nampak palang tu jatuh hampir sangat mengena bumbung kereta saya...
Tapi Alhamdulillah kereta saya tak cedera.....
Selepas melepasi palang tu saya cepat2 tengok side mirror....
Saya tengok dua orang pekerja Metro parking tadi dengan muka cuak telah mengangkat palang tu dengan kedua2 belah tangan mereka...dengan tangan mereka ye i repeat...
Agak derang tak perasan ke saya nak lalu tadi ? Ataupun derang nak turunkan palang tu tadi sebab ingatkan saya nak keluarkan kad parking ?
Huhuhuuhu.....tapi anyway 2 orang tadi telah menjadi 'unsung' heroku....
Tapi saya rasa malu sangat kalaulah terserempak dgn derang lagi.....gara-gara aksi stunt pada hari ni...
Rasa macam nak tukar kete je akibat malu....


Just sharing....

No comments:

Post a Comment