Tuesday 6 December 2016

My Favourite Nasi Kandar - Deen Jelutong

Nasi Kandar dan Penang memang tak dapat dipisahkan....
kalau saya turun Penang paling koman pun sekali kena pi pekena nasi kandar...

Saya pernah makan kat Kassim Mustaffa, Hameediyah, Nasi Kandar Sulaiman & Nasi Kandar Deen Jelutong.
Semuanya sedap-sedap belaka......memang makan sampai boleh teringat-ingatlah kelazatannya.....

Tapi pulak kan.....saya tak pernah pulak try nasi kandar kat Line Clear & Nasi Kandar Beratur tu.....sebabnya orang Penang yang jadi tukang bawak saya jalan2 katanya memang orang Penang tak pi pekena nasi kandar kat situ pun....huhuhu....pelancong je suke pi makan situ.....

Saya paling suka sekali Nasi Kandar Deen Jelutong la.......memang terbaik....dan harganya pun tak mencekikkan darah....sangat mampu nak makan kat sini......sekali makan kalau amek nasi lauk ayam kuah kari & bendi tak lepas la RM10 tu....

Meh saya belanja gambar sket apa yang kami makan ....








Just sharing....

No comments:

Post a Comment