Thursday 19 June 2014

promosi bulan ramadhan...!!

wahhh.....
dah macam papan iklan blog aku ni kan....
ngehehe....
tapi aku hanya akan iklankan product yg bagi aku value for money..
dan aku antara orang yang kalau ada masa terluang akan habiskan masa di spa atau facial......
bagi aku promosi ni memang durian runtuh....
aku tak tau la...average harga spa kat Melaka yang lain macam mana....sebab aku cuma pernah cuba di Anggun Ayu Spa sahaja kalau balik ke kampung suami di Melaka..(sangat best..ok spa ni...sangat tradosional Bali)....
tapi jika dibandingkan dengan harga promosi pakej spa facial di Kuala Lumpur ni....
aku rasa promosi ini tersangatlah murah...
so any hardcore spa facial fan living nearby Malacca.....u can try  and call this number 062311385
......



No comments:

Post a Comment