Friday 28 February 2014

Shinjuku TTDI


Sejak ada restoran jepun kat ttdi ni saya memang dah jarang la ... Pergi ke sushi Zanmai ke...sushi king ke....Sakae sushi ke...rakuzen ke...

Disebabkan kedudukan restoran ni sangat lah dekat dengan rumah saya....

 tetibe ngidam makanan jepun je....inilah tempat yang akan dituju..

Restoran ni baru juga di buka dalam setahun  dua tahun....awal pembukaannya .... Tak ramai....
Tapi sekarang happening jugak tempat ni...

Makanan kegemaran saya adalah agadeshi doufu....terbaik la......kadang kala saya datang sini hanya order agadeshi doufu jer......order sampai 2 mangkuk pulak tu..hehe...makanan yang lain saya suka order adalah set bento salmon teriyaki.... Ada fusion ala ala makanan Malaysia sikit sebab dia ada sedia sayur campur goreng...hehe...

Ok la....enough said....jom layan gambar....

Ada sijil halal jakim bagi makanan yang berunsur ayam dan daging.... Di restoran ini juga, terdapat  tukang masak Melayu


pemandangan di dalam salah satu bilik makan yang disediakan.... tidak la terlalu mewah....tapi ianya selesa untuk kami geng geng ge gurlzz untuk lepak lepak santai sambil berjepun ...


Just sharing....

No comments:

Post a Comment