Thursday 24 November 2011

Saya suka mewarna ...tapi..

saya tak punya banyak masa terluang untuk mewarna...jawapan yang sangat klise kan ....
tapi ia adalah sangat benar bagi saya....
beberapa tahun lalu saya pernah masuk kelas folk art di amcorp mall ...
sila refer disini http://www.creativecottageonline.com/classes.php...
saya sangat suka....rasa enjoy dan boleh release stress semasa mewarna semasa dalam kelas...
dan saya cuba untuk mewarna folk art itu di rumah..... tapikan saya rasa sangat leceh di rumah...
bila kena basuh berus, sediakan warna, hairdryer warna supaya cepat kering...
dan juga mencuci segala comot-comotan warna yang tersalah aim oleh tangan saya yg terhinggap di tempat yg tak sepatutnya....terutamanya baju.....saya jadi tak sabar huhuuuu

tapi semangat mewarna saya tak pernah runtun...
oleh itu saya beralih arah kepada photography....
masih dapat bermain dengan warna juga....
tapi caranya berbeza.....tak perlu berus-berus....
dan tak perlu comot-comot....hanya klik dan snap saja...
lepas tu upload di pc..... senang bukan.....
walaupun kosnya agak mahal...
tapi ia berbaloi bagi saya.....

peace yo..! :)





Just sharing....

No comments:

Post a Comment