Monday 29 August 2011

Lagi 15 minit

Lagi 15 minit pukul 1 petang....

masa saya untuk cabutz dari office.....dan bercuti sakan (3 hari public holidayss tuuuu)

pasni saya nak gi bank nak gi tukar duit raya... (haaa...!! baru nak tukar..? ada lagi ke duitnya.....wahahahah saya memang kaki last minit..!! harap2 ada laaaa barang seratus 2 ratus tinggal utk saya)

pastu nak gi pasaraya taman tun sat....
saya tertinggal beberapa barang untuk dibeli kat chow kit semalam...
daun ketumbar, rempah briyani, tomato puri, gajus, nenas dlm tin..(fuhh banyak tuuuu cik adek oi....)
itu laar bercita2 besar nak masak macam2.....hehehhe

pastu balik rumah terus akan mula operasi menganyam ketupat ...
walaupun sorang2 anyam.....raya tetap raya.....

Plan ketok2 Raya Cik Zy :

Hari Raya 1st:
Ketupat, rendang ayam, lodeh, kuah kacang....

Hari Raya 2nd:
Nasi minyak, rusa briyani, ayam masak merah & paceri nenas....

Hari Raya 3rd :
Soto.. (itupun kalau kedai bukak dan dpt beli bahann)

Moga dipermudahkan amin

Kengkawan yang membaca blog.... kalau ada kelapangan silalah datang rumah beraya.....
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN


Just sharing....

No comments:

Post a Comment