Saturday 27 August 2011

Dan saya pun terjebak juga


Selalunya bila di ofis tu ada orang dok promo2 tudung ariani atau tudung2 keluaran boutique eksklusif yang sewaktu dengannya ...
sebagai seorang peminat tudung jalan tar dan tudung2 uptown saya mesti akan timbul perasaan skeptik kat depa2 ni...
Paling koman tudung ariani mau rm30 sehelai, ada yg sampai rm50-60 sehelai....harga yg bagi saya agak mahal la jugek....
kalau beli setahun sekali sehelai boleh la kot....kalau sampai berhelai2 ...oh tidakkk....
kalau beli di jalan tar boleh dapat satu kodi tudung...kalau di butique2 2-3 helaai jerk boleh dapat dgn RM100....
huhu...
tapi tadi ada kawan saya Cik Mastura Ahmah ajak saya temankan pergi shopping tudung di Ariani Kota Damansara...
Saya kan pantang di ajak keluar memang ON saja lah.....
niat hanya untuk meneman ajaa....bukan utk membeli sbb dah bajet nak sopping tudung di jalan tar malam ini.....
fuuuhhh punye ramai orang dowhh kat Ariani saya rasa macam berada kat arked2 di jalan tar jer...
10 minit pertama saya hanya jeling2 dan pegang2 jer tudung kat situ....
sesambil tu saya menjeling-jeling kat orang-orang disitu yang sibuk mencuba-cuba tudung dengan semangat wajanyaa kann..
heheheee....
pastu ntah camane pulak tangan saya ni tetibe mencapai tudung2 disitu dan mencubanya jugekk....
perghhh..... dan dan tu jugek saya jatuh cinta kat tudung tu...... tp bukan sehelai ye....3 helai okehhhhh...
naseb baik la yang kaler pink tu saya tak muat & takdak saiz.....
so saya hanye rembat 2 helai tudung awning thai sillk plain no manik2 2 tone yg berharga rm60 sehelai (itupun naseb baik kawan saya dpt diskaun membership kalau tak rm 80 sehelai)....waaaaa......melayang wet saya...
Oleh itu Cik Zy malam ini di Jalan TAR sila bawa wang RM50 ajaaa tau....no lebih2...
Just sharing....

No comments:

Post a Comment