Wednesday 24 August 2011

2 hari M.C.

Isnin dan Selasa, sy pengsan jap atas katil sebab demam.....
ni baru betul-betul demam raya gamaknya...hehehe
sabtu ahad lepas puas pi window sopping.....
penat sangat atau kelabu mata sangat kot sampai terdemam-demam; nak bangun dari katil pon tak larat....

baru jer dua hari saya tak keluar rumah (kecuali pi klinik) ..
dengan hanya mengadap Siti dan Ewok (tak bleh main lelebih ngan ewok sbb dia pon demam)..
dan hanya mendengar leteran mak....dah buat saya depress dan tak sabar2 nak keje pulak....
ni baru jer 2 hari...kalo tahun depan bila adek saya dah pindah Sarawak rasanya setengah hari pon saya tak sanggup nak dok umah lama2.... boring dowwhhh asek dok bawah ketiak mak.....when can i get my own life... ?
tp nak wat camner .... telan je la dulu angan2 tu.....kalo depress gi jogging keee....gym ker...spa ker...lepak ngan member2.....insyaAllah hilang rasa depress tu....
huhuuuu.......

Rumah tu hampir sepanjang hayat saya disitu...
tak pernah pindah ke mana....kecuali 2 tahun masa belajar di Kelantan.....
Selama 2 hari tu dok terlangok dalam rumah dah menelaah betapa familiar sangat saya dengan environment dalam rumah tu....membuat saya terasaa saaannngaaat bosan.....
Tetibe terdetik di hati saya nak beli rumah la pulakk.... huhuuuuu..
Makcik kayo ko mak cik.... TIDAKKK....tp bank kayoo...hehehehe
tak saborr pulok tunggu hal2 refinance tu settle..
pastu kire budget mammpooo ke tak nak beli sejibik lagi...
well we wait and see laaa how....


Just sharing....

No comments:

Post a Comment