Tuesday 7 June 2011

kembaraku...

Baru sehari upload iklan kat mudah sudah ada buyer nak tengok dan kemungkinan besar nak beli...
pantasnya....
so tadi sepupuku Heri yg kulantik untuk menguruskan hal jual beli kembara datang untuk ambil kembaraku....
sedih hati Allah saja yg tahu.
bila kemas2 kembara tadi...sayu je rasa hati bila mengenangkan inilah kereta terakhir aku bersama-sama arwah abah semasa hidupnya..
dalam kereta kembara banyak juga barang yang arwah simpan especially resit2 service kembara...
arwah memang rajin jaga kereta anak-anaknya dengan sungguh tip top...anak2nya mmg kurang pandai bab-bab kete ni...huhuu
antara banyak2 barang yg aku jumpa...map yg dilukis oleh arwah untukku ke knduri kawen kawanku di Felda Soeharto yg paling aku terharuu...
dia tahu anaknya yang sorang ni mmg tak boleh diharap bab-bab jalanraya kat Malaysia ni...

mmmmm..
Gonna miss you both..

Makna:

“Ya Allah! Ampunilah aku, kedua ibubapaku dan kasihanilah keduanya sebagaimana mereka mengasihani aku sejak kecil.”


Just sharing....

No comments:

Post a Comment