Wednesday 8 December 2010

Painting By Numbers

Ini hobi terbaru ku...
Painting By Numbers..
sangat suka buat ni....
sungguh mereleasekan tensen....
saya memang sejak azali suka main warna mewarna ni...
suka sesangat...pegang berus dan main warna...
rasa puas hati bila tengok adunan warna yang kita buat menjadi....

Saya ada beli set Painting by Number dekat Parkson OU New Wing...
Jatuh cinta pandang pertama dgn benda ni...
Mula-mula cuba beli frame yang kecik je.....
Bila rasa sungguh sesangat teruja dengan cubaan pertama....
Saya pergi beli lagi........
Kali ni frame yang lebih besar....tamak haloba la katakan....
Tapi yang tak bestnya ada pulak orang yang suka interframe hobi baru saya ni...
mentang-mentang la dia cuti sekolah kan...
so banyak masa dia terbuang kat rumah jika nak dibandingkan dengan saya yang terpaksa bekerja....
Balik rumah je saya tengok habes Painting By Numbers yang saya beli dikerjakannya...
Tak ada sedikit pun ruang untuk saya mewarna ditinggalkannya....
Hey...saya beli untuk saya warna bukan awak la...nyebuk je...
Nak tengok hasilnya...?

Ini antara item yang terdapat dalam set Painting By Numbers....
warna-warna yang telah dilabel dengan nombor
selain berus dah sekeping gambar tanpa warna yang berlabel dgn nombor

operasi Painting By Numbers....tapi malangnya ini bukan tanganku..
.ini tangan minah enterframe yang sebuk kaco hobi baruku ini....

tara..!!! inilah hasilnya.....tapi kesemuanya hasil titik peluh minah enterframe....
titik peluh saya kat warna hitam tu jer :(







Just sharing....

No comments:

Post a Comment