Monday 23 September 2019

Cuci Sofa dan Tilam dengan Abdel Cuci

Bila time2 nak Raya kan... Biasalah semuanya serba serbi nak nampak bersih dalam rumah tu.... Time tu la nak cuci langsir... Kusyen... Sofa.... Tilam... Dan buang segala habuk dan kotoran yang dah setahun bersawang dalam rumah tu kan. Dah lah rumahku selain ada 4 ketul umat manusia di dalamnya ada juga 9 ketoi umat kucing yang kami bela. Memang banyaklah la bulu kucing dan segala kotorannya yang dah jadi tanda atas sofa dan tilam. 

Maklum lah... Takut nnti tetamu yang datang rumah kita masa Raya ada yang membawang kata rumah tak bersih la... Banyak bulu kucing la... Maka aku pon riki2 la ada tak orang yg boleh cuci sofa dan tilam kat rumah ni. Memberku nama Hasnah la yang rekemen Abdel Cuci ni... Boleh cekidout kat instagram Abdelcuci. 
Bila aku pi check kat IG depa kebetulan ada Promo Raya 2 tilam + 5 seater sofa hanya rm550... Apa lagi laju2 aku grab offer ni.... Semua urusan booking dan appointment hanya melalui whatsapp sahaja.. Bila dah confirm betul2 baru la Abdulcuci hantar confirmation letter dan terma dan syarat melalui email. 

Tiba waktu yang dijanjikan staff Abdelcuci datang tepat pada masanya... Seorang je staff yang datang bawak alat yang canggih2 jenama Karcher.... Glemer tau brand ni...Satu tilam ada 3-4 langkah pencucian yang di buat.. Semua pakai mesin Karcher tu.... Total dalam 3 jam juga la masa yang perlu diambil untuk habiskan kerja2 pencucian ni...

Lepas semua kerja selesai.... Seronok je kami sefamili duduk kat sofa.... Tak de dah tompok2 kotoran atau daki lagi kat situ.... Bau sofa dan tilam pon jadi wangiiii je....

Harap2 selalulah team AbdelCuci ni buat pakej promo raya cenggini...barulah berbaloi2.. Hihihi








Kenderaan staff AbdelCuci... Siap ada label Karcher

Sebelum cuci

Selepas cuci, memang puas hati laa dgn servis Abdelcuci 

Air kotoran selepas cuci.... Keruhh ya amat.. 



Just sharing....

No comments:

Post a Comment