Monday 23 October 2017

Klinik Kesihatan KKM...ada yang buka sampai 9 malam

Jarang sebenarnya aku pi klinik kesihatan KKM..... bukan tak suka ke apa.....tapi mungkin sebab klinik swasta lah paling dekat dengan rumah....so memang ke situ je la.....

Last aku pi klinik kesihatan Kelana Jaya tahun 2013...sebab nak kawin punye pasal.....kena la buat ujian HIV......my impression is actually positif....almaklumla.   bayar seringgit je....
walaupun ada sedikkit masalah masa nak dapt result hiv tu....overall i'm satisfied with their service.....

Lepas tu ku dah tak pi dah klinik kesihatan.....layan klinik panel company jaaa....free pon free...hehe....

Tapi bila umur dah meningkat ni dan dah bermacam2 pulak penyakit yang timbul perlukan simpanan ubat yg berbulan2 .....ku rasa macam leceh la pulak nak asik mintak GL dari HR....rasa macam nak try gomen spital la kan....

tapi kalau pekerja swasta nak masuk spital gomen....prosedur nak dapat harga murah kita kena la mintak referal letter dari klinik kesihatan kkm...

yang tak bestnya cuti aku tinggal 2 hari je lagi ok....huhu...sapa suro kuat berjalan....kan dah cuti tinggai sikit....padan muka aku.....

maka aku mengugella klinik kesihatan yang bukak waktu malamm......jackpot...!!!! ada okayy....dekat dengan opis aku plak tu.....

maka pada petang jumaat yang mulia lepas kerja berdesuuup aku gi klinik kesihatan sungai buloh.....aku sampai sana dalam pukul 7 malam...
tak ramai ok ...ada la dalam 10-15 pesakit....giliran aku pon cuma 2 orang sebelum ku.....bahagiaa.....selepas bayar singgit...semua setel dalam masa setengah jam......weee.......

Alhamdulillah...thanks gomen bukak klinik kesihatan after opis hour.....sangat memudahkan untuk orang macam aku......walaupun doktor yang ku jumpa tu macam scary.....tapi matlamat nak dapat referal leetter pegi spital gomen tercapai juga......

seperti biasa last part of my entri is layan piccass...

macam tak percaya je kan kosong

tengah tunggu giliran nak masuk bilik doc a.k.a mo

hasil gugel aku terjumpa senarai klinik kesihatan di selangor yang buka sampai 9 malam, untuk pengetahuan korang juga ada klinik kesihatan di KL yg buka pada waktu malam juga ...contoh di Titiwangsa..  





Just sharing....

No comments:

Post a Comment