Monday 11 March 2013

Bila blog ku kaput

Lama dah tak tulis entry.....bila laptop kaput akibat adapter rosak....maka terkaput juga la blog ni....
(hmmm....alasan jer).... dan lagi satu alasan untuk menguatkan hujah kenapa saya dah lama tak post entry ialah VIRUS....!! sejak dari entry terakhir saya lebih kurang pada bulan 11 atau 12 tahun lepas....bila saya nak view je blog saya ni melalui browser google chrome  di pc ofisku, ia sentiasa mengeluarkan warning unsave page.....hhai laa....sejak bila la pulak saya ternak virus @ spamware@ spyware @ yang sewaktu dengannya di sini....tak pernah ...!!!
tapi saya rasa berkemungkinan besar gadjet gadjet yang saya plug in dalam blog ini adalah punca mengapa masalah ni terjadi.....
saya tak buat apa apa tindakan pun untuk removekan virus dari blog......dengan harapan gadjet provider @ blogspot  itu akan membuat sesuatu untuk mengatasi dan membunuh virus-virus itu.....

dan telahan saya tepat....!!! hari ni dengan jayanya saya boleh buka semula blog saya ni....

:)

Just sharing....

No comments:

Post a Comment