Wednesday 29 January 2014

Azam 2014

Untuk terus menjadi blogger lebih baik... :)

Prestasi ku sebagai blogger pada 2013 amat buruk sekali...
Hanya 13 entry sahaja ?
Apakah? kenapakah ?

Semenjak aku memulakan blog ini pada tahun 2009...
tahun 2013 merupakan tahun paling malas bagiku

Mungkin ku sangat sibuk menguruskan hal duniawi aku...
sehinggakan terlupakan dunia maya ku?
Oh tidak juga....
2013 aku masih aktif ber facebook.....
tapi aku nampaknya lebih aktif di twitter ...
Bersama pakcik Google.. ?...Ohhh itu setiap hari overaktif...hehehe

Aku rasa alasan paling sesuai sekali ialah... aku sibuk membuat segala urusan kerjaku di opis...
projek agak kencang juga...alhamdulillah dah siap and running... :)
ku juga sibuk berkaitan hal-hal rumah....uruskan permit maid... uruskan majlis kawen...uruskan kes pembelian rumahku ...
haa.....Cabi cabi....hehehe ...itu kegembiraan ku pada 28 May 2013....
Drama drama swasta bersama kekawanku agak menarik jugak...walaupun tak semenarik 2012...
tapi kesimpulan hanya 13 entry je pada 2013... ?? huhu...sedih...







Just sharing....

No comments:

Post a Comment