Thursday 16 February 2012

Bila kawan saya cuba mengurat lelaki

Tadi dok buat girls talk kat kedai Char Kuey Teow Sungai Penchala...
Ada sorang kawan dok tunjuk la kat saya message-message yang dia bagi kat sorang laki yang sedang bertakhta di hatinya....
Wow saya sungguh kagum.....
ayat kawan saya tu sangat wow bagi saya.....
ini first time saya betul-betul baca message dari seorang wanita yang meminati seorang lelaki secara live dari handphone nye
jika nak dibanding dengan saya yang hati batu beku kaku ni memang bagai langit dgn bumi laaaa kan....
sebab saya ingat effort saya sudah cukup sehabis baik dah....rupa-rupanya effort kawan saya ni lagi 10000Xkali terbaek dari saya....
Effort saya yang secumit itu pon saya dah mula rasa putus asa dengan respond yang diberi oleh mamat yg sedang saya suka....
tapi bila tengok effort kawan saya dengan respond yang diberi mamat tu rasanya....mamat yg saya sedang coba ngorat lagi baik respond dia rupanyaa...
ituponn  saya dah rasa dia macam tak suka kat saya.....dah  rasa depress gile-gile.... muehehehee...

ayat-ayat kawan saya ni berjela panjangnya.....rasa saya ayat nak tanya khabar pon dah masok sampai 5 line...
kalo saya?? 3 patah je kot....muehehehhehehehhe

tapi saya kagum dengan  semngat kawan saya ni....... saya kagum dengan effort dia untuk mencari lelaki yang lebih baik drpd exhubby nye.......semoga berjaya kawan.. :)






Just sharing....

No comments:

Post a Comment