Friday 2 December 2011

Cucu Derhaka

Sejak dua menjak nenek ku yang ku panggil Atok mempunyai handphone (kalau tak silap 2-3 tahun lepas Atookku dah pakai handphone)...
Dia memang rajin la jugak membuat panggilan ke handphoneku...
Pada awal-awal tahun dia mempunyai handphone dia selalu membuat panggilan 'sesat' ke handphone ku.....akibat mau dial number orang lain selalu dapat ke number aku...dan pabila ku jawab senyap sunyi sepi menyelubungi talian....aku pon membuat kesimpulan sendiri yang atokku ni tak berapa expert lagi pakai handphone...almaklum umonya sudah 81 tahun....
tapi sejak setahun kebelakangan ini panggilan 'sesat' itu dah berkurang....dan sudah diganti dengan panggilan yang betul-betul....
wah... atokku dah expert pakai handphone...!!! kagum kejap ok....
tapi kan, slalunya atokku saja yang membuat panggilan ...
aku haram jadah langsung tak pernah pun nak call dia.....
kalau aku call dia pon cuma untuk membalas panggilan 'missed called' nyer.... huhuuu...
tapi amat sedikit kot aku balas missed call....selalunya aku tak call balik pon..... huhuuuu

derhaka punya cucu......
tak pe ....malam karang aku nak paksa diriku menalipon atukku terchenta yang berada di Muar...


Just sharing....

No comments:

Post a Comment