Friday 29 July 2011

Cerita hot hari ini

apa yg panas...? sudah semestinya kisah harimau malaya yg telah dibaham singa 6-4 pada sessi pemilihan ke sukan olimpik 2014 di dalam stadium nasional bukit jalil yg julung2 kali full house (80000 org tuuu)...
dan juga
khairul fahmy a.k.a apek... buat kesekian kalinya di twitter nama mamat ni tengah trending paling hott... saya tabik dgn aksi cemerlang mamat ni mnjaga gawang pasukan Malaysia pd prlawanan tadi
saya sempat tengok first half saja ...bukan kerna sya frust sbb ada instinct harimau malaya bakal kalah ..tp sbb saya nak pi tengok HP7...:)

sy sgt suke citer HP7 ...bg seseorang macam saya yg mmpunyai ksemua koleksi buku Harry Potter
dan menonton semua filemnya di pawagam without fail....sy rasakan HP7 is a perfect ending for the series...
tp sy rasa bagi org yg tak baca buku Harry Potter mesti kurang faham dgn jalan ceritanya yg byk teka teki, misteri dan gajet2 pelik
byk benda yg tak sempat diterangkan dalam movie sbb sy gerenti movie ni akan jd 6 jam kalo dibuat begitu....
adegan yg sy suka ialah bila Harry Potter masuk melihat memori Professor Snape ...tak sangka kan Snape tu luaran jer nampak garang gile takde perasaan...tp sebenarnya dlm hati ada taman bunga2 cinta....cinta Snape pada emak Harry sangatlahhh mendalam...
sungguh syahduu giiteww, dan sy berjaya menahan 'flood gate' daripada pecah melihat kesyahduan Professor Snape....hehehe
oleh itu cerita hot saya pada harini ialah kisah Harry Potter ya...., bukan kisah Harrymau Malaya dibaham Singa ... :)

Just sharing....

No comments:

Post a Comment