Tuesday 12 July 2011

Thanks Awak =D

Semalam saya agak stress dengan orang yang tak tau malu suka menyusahkan mak saya...
dan saya dgn emonya telah menaip beberapa komen yang agak sinis....
dan saya juga telah dilemparkan dengan sindiran sinis oleh mereka itewwww....huhuhuuu...
memang stress, sampai ada satu masa itu saya rasa macam nak terkena heart attack ataupun stroke...nauzubillah...
saya taksuke gado2 ni sbb saya tau fizikal sistem body saya memang tak kebal dgn stress (ada kena mengena gak dgn anxiety disorder ni...)
itu la kalo gado2 saya lagi suke nak cepat setel...tak mau melarut2 sampai bertahun2...
dan sebab itu saya cepat2 mintak maaf lantakla waima sebenarnya orang itu yg memulakan masalah...
saya mintak maaf disebabkan mungkin statement saya menyakitkan hati orang itewwww...
walaupun ada lagi statement tak puas hati yg saya nak perkatakan...tapi saya diamkan je buat masa ni..... nak bg tenangkan diri dulu.....
nak tau tak apa statement yang saya nak nyatakan tapi tak sempat nak menaip di fb orang iteww...
meh saya bagi spoiler kat korang2 di blogger ini....

'hutang bukan isu besar sebenarnya...harta insyaallah bole dicari, tp the lack of respect, love and care as a mother in law that she deserve itu is the main problem'

saya yg tengah stress sgt....sgt2 memerlukn tmpat mengadu....
tp si mamat cornetto love jugak yg saya cariii..
alhamdulllah dia pandai bg nasihat...
pernah jadi kaunselor la katakan...huhu..
sedikit sebanyak saya dah boleh senyum semula tido lena lepas tu...
THANKS AWAK =D




Just sharing....

No comments:

Post a Comment